sestdiena, 2013. gada 7. septembris

Catrice NUDE


Catrice Absolute Nude Eye-shadow


Palete ar nude toņiem kuri ir ļoti labi piemēroti ikdienas lietošanai.
Bilde no catrice.eu


Mana bilde
 Pirmos 2 toņus es izmantoju izgaismošanai zem uzacs un/vai acs iekšējā kaktiņā.Toni nr. 4 izmantoju uz plakstiņa centra un 3,5,6,lai iezīmētu acs locījuma vietu.Manuprāt šī palete ir laba alternatīva Urban Decay NAKED paletēm. Es paleti lietoju ļoti bieži,kaut gan dažreiz izmantoju tikai vienu toni pa visu plakstiņu.


+ laba pigmentācija
+ laba cena (zem 4 Ls)
+ laba noturība ( ar bāzi )

- paletē nav iekļauts neviens matēts tonis

7 komentāri:

  1. Man otrais tonis aizgājis pilnībā, ļoti patika.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Tonis tiešām skaists,bet man laikam vēl ilgi vajadzēs lietot tā lai izlietotu pilnībā.

      Dzēst
  2. Visi toņi jau tādi smuki, bet ja patīk matētie tad šī laikam nebūs gan tā labākā izvēle, diemžēl.
    šī liekas tāda simpātiska palete, bet es sev situ pa pirkstiem, jo man ēnas tik tiešām ir daudz, nevaru visu izlietot fiziski. :(

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Man pašai arī ir tā,ka vienkārši tās visas acu ēnu paletes nav iespējams izlietot,bet šī palete vienkārši izraisīja lielu interesi ne tik ļoti lielu vajadzību pēc tās.

      Dzēst
  3. uhhh, kārtējā lieta, ko man VAJAG :) trakoti patīk nude toņi, laikam vecums tāds :))

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Ja jau gribas un vajag tad es domāju,ka vajag iegādāties un diezvai nožēlosi pirkumu :)

      Dzēst
  4. Cik es mēģināju un cik salīdzināju ar UD naked, tad nu gribās tomer teikt, ka nav salīdzināms, ne pēc noturibas, ne pēc pigmentiem, ne pēc tā ka pirmā nebirst klājot uz sejas, bet ši gan mīl pabirt .. protams, priekš cenas ši kvalitāte nav sliktākā, bet ari neteiktu ka labākā, tad jau šajā cenu grupā man patik labāk MUA ēnas - var iegādāties šeit http://www.muastore.co.uk/

    AtbildētDzēst