pirmdiena, 2013. gada 13. maijs

Jaunās otas

Beidzot esmu saņēmusi savu sūtījumu no IHerba -sūtījums nāca tieši 2 nedēļas.
Produkti,kas nāca klāt par brīvu.
Mana pirmā -real Techniques ota :)

Kā izmēģināšanai izvēlējos "stipling" otu,jo par to bija lasītas ļoti labas atsauksmes.
Tikai izņemot otu no iepakojuma mani sagaidīja ļoti nepatīkams pārsteigums,jo no otas izkrita aotuveni 10 sariņi ;((( ļoti ceru,ka turpmāk tā neatkārtosies
 Ļoti ērta un praktiska otiņa kuru var izmantot dažādiem produktiem piemēram gan šķidras konsistences,gan pūderveida.

ecotools otu komplekts -šīs arī ir pirmās otas no ecotools 
Komplekts ir ļoti skaists,jo otas ir ar iteresantu dizainu.Es tomēr nebiju cerējusi,ka otas būs tik mazas,jo pēc izmēra tās tiešām atgādina "travel size", tādam nolūkam otas ir ideāla izmēra,bet tomēr priekš ikdienas lietošanas otas ir pārāk mazas :((
Salīdzinājumā ar "stipling" otu
Otām ir iepakojums,kas atgādina grāmatu :D
1.flat concealer brush
2.buffing concealer brush
3.precision foundation brush
4.complexion blending brush
5.full powder brush
Otiņas ir ļoti mīkstas :)
                                    Pēc kārtīgas otu notestēšanas un mazgāšanas būs papildinājums rakstam.
                                                                                   :)

4 komentāri:

  1. To zaļo tēju laikam liek katrā pasūtījumā, man jau ir divas:)

    ecotools otas gan ir ļoti skaistas:)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Laikam jau, jo pati biju pievienojusi tikai lūpu balzāmu

      Dzēst
  2. ecotools otiņām skaists dizains :)
    un zinu, ka viņas tiešām ir mīkstas :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Tieši dizains bija tas iemesls kādēļ es viņas izvēlējos :)

      Dzēst