svētdiena, 2013. gada 17. februāris

Leoparda dizains uz nagiem ^^

Šovakar vēlējos izveidot kādu interesantu,bet tomēr neierastu dizainu uz saviem nagiem tā lūk nonācu pie violetiem leoparda nagiem :)

Esmu ļoti apmierināta ar gala rezultātu,jo biju domājusi,ka labo roku uzlakot būs neiespējami,bet tomēr tas neizrādījās tik sarežģīti kā biju domājusi :D iespaidojos no šī video klipa VIDEO -sākumā bija iecere lakot krāsainus leoparda nagus kā rādīts video,bet tad sapratu,ka tas ir jāatstāj uz vasaras pusi. Zem dizaina apakšā es nelakoju balto nagu laku kā rādīts video,jo ja es to būtu izdarījusi tad katru reizi kad sanāktu kļūmīte ar leoparda dizainu  man būtu jālako pa jaunu baltā apakšlaka.
Secība kādā es veidoju šo dizainu -
  1. izveidoju leoparda raksta kontūras/nožāvēju tās
  2. leoparda tukšumos ieklāju krāsainu laku nogaidu 2 minūtes
  3. uzklāju ātri žūstošu virskārtu 




Lūk kur arī leoparda kontūras 

Gala rezultāts :)

6 komentāri: