ceturtdiena, 2012. gada 13. decembris

Eurokos pirkumi


Pirmdien biju iegājusi veikalā Eurokos un biju pārsteigta, jo Catrice limitētās kolekcijas - Hollywood's fabulous 4oties -visām precēm cena bija 1.45 Ls un pēc brīža man pienāca klāt pārdevejā un teica, ka no cenas nāk nost vēl 20%. Sapratu, ka man noteikti, kaut kas ir jānopērk. No limitētās kolekcijas es paņēmu -acu ēnas,nagu laku,lūpu krāsu. Ejot pie kases es ieraudzīju kastītī kurā bija saliktas Catrice acu ēnas un 2 nagu lakas kuru cena bija 0.01 Ls !!! Protams,ka šīs nagu lakas es nopirku.

Nagu lakas - pelēk zilā no limitētās kolekcijas Big city life ,tonis -C04-New York
                  - dzeltenā ar smalku šimeri no limitētās kolekcijas Big city life ,tonis -C01-London
                  - vec rozā no limitētās kolekcijas Hollywood's fabulous 4oties, tonis -C04-The nude scene  
Ļoti patīk vec rozā nagu laka, bet pagaidām to vēl neesmu izmēģinājusi,bet šeit ir bilde (nav manis bildēta) šeit

 

Acu ēnas tonī C02- Hollywood Boulevard
Pirmajā rindā no augšas -spīdīgi brūna krāsa
                                -perlamutra rozā
Otrajā rindā -Brūna matēta ar ļoti minimālu šimmeri 
   -tumša matēta plūmju krāsa 

Lūpu krāsa tonī C04 The nude scene 
Ļoti jauks nude tonītis 
Čeks
2 nagu lakas,katra 0.01 Ls
Acu ēnas 1.16 Ls
Lupu krāsa 1.16 Ls
Nagu laka 1.16Ls

4 komentāri: