piektdiena, 2012. gada 10. augusts

Garnier BB krēms

 Garnier BB krēms tonī -Light/clair.
Šis BB krēms atbilst manam sejas tonim.Šo es lietoju diezgan bieži,jo rada sejai tādu kā svaigumu un mazliet noslēpj sejas defektus.Žēl, ka šis krēms nenoturas visu dienu, bet iespējams ar bāzi spētu izturēt tā kā an nav bāze neesmu mēģinājusi.Esmu lietojusi arī +30 grādos BB krēms nenoturas tieši uz deguna, jo degana āda   man ir taukaina un līdz ar to BB krēms neturas tieši deguna rajonā. :(
Ja liks virsū pūderi tad protams noturība būs labāka un būs vairāk mattēts izskats, jo šis krēms noteikti nav matēts un viņš sejai rada spīdumu, bet man šis spīdums ļoti patīk,jo tad seja izskatās dabīgāka.
 

Šādi krēms izskatās uz manas rokas,bet uz manas rokas tas ir par gaišu, bet uz sejas tieši kā radīts. :)

3 komentāri:

  1. Man ir abi divi, vasarai Garnier ir par biezu uz manas sejas, varbūt rudenī-ziemā būs labāk, bet šim karstajam laikam lietoju tikai Maybelline.

    AtbildētDzēst
  2. Man arī ir abi un Maybelline es lietoju vasarā, bet Garnier ziemā, jo tas ir biezāks un tiešām vairāk mitrina. :)

    AtbildētDzēst
  3. Jā vasarai tiešām piemērotāks ir Meybelline, jo tas ir šķidrāks, bet ziemā atkal vajag ko mitrinošāku un tad tieši var lietot garnier.

    AtbildētDzēst